Ing. Vojtěch Kos, MBA

Ing. Vojtěch Kos, MBA

Osobní data

Narozen 18.5.1972 v Praze
Ženatý, 4 děti (Vojtěch - nar. 1995, Jan - nar. 2011, Martin - nar. 2014, Denisa - osvojena v roce 1996)

Původní profesí ekonom. Svoji profesní kariéru započal v roce 1993 ve společnosti EuroTel Praha jako obchodní zástupce. Ze společnosti odešel v roce 2000, v té době zastával pozici národního manažera oddělení pro firemní zákazníky. Poté působil jako obchodní a marketingový ředitel TELE2 a následně na různých manažerských pozicích v českých a mezinárodních společnostech. Od roku 2007 soukromě podniká. Zakladatel Spolku pro lepší život v Praze.


starosta MČ Praha 12.

 

Politická praxe

  • Člen ODS od 1.4.1996 (MS Modřany)
  • Místopředseda Regionálního sdružení ODS Praha
  • Předseda Oblastního sdružení ODS Praha 12
  • Člen Komise pro místní agendu 21
  • Předseda Spolku pro lepší život v Praze
  • 1998 - 2010; 2018 - doposud člen Zastupitelstva MČ Praha 12
 

Proč kandiduji do zastupitelstva MČ Praha 12

Bydlím s rodinou v Modřanech a záleží mi na rozumném rozvoji Prahy 12. Trápíme mě neutěšená situace s dopravou, ať už se jedná o (ne)průjezdnost komunikací, neexistenci napojení Prahy 12 na Pražský okruh, nebo o omezené možnosti parkování. Chci, aby se současný překotný rozvoj městké části lépe koordinoval a aby ruku v ruce s novou výstavbou rostly i služby a infrastruktura. 

Mám dva malé syny a vím, jak složité a stresující je umístění dětí do předškolních a školních zařízení. Náš zápis do mateřské školky se proměnil v několikahodinové čekání ve frontě, plus další nejistota, zda budeme přijati. Místo toho, aby se jednalo o příjemnou rodinnou záležitost, mezník v životě rodiny, tak to byla noční můra. A přitom stačí tak málo, aby se tento proces změnil k lepšímu - zajistit dostatečnou kapacitu školek a škol, a nenutit paní učitelky (které jsou v tom nevinně), aby žádosti zapisovaly přímo před rodiči do počítače.

A takových věcí najdeme v každé oblasti víc. Při naší návštěvě všech padesáti volebních okrsků v Praze 12 jsme s Vámi diskutovali a bavili se o těch drobnějších věcech, které se dají změnit hned (např. zastínění dětských pískovišť), tak i o koncepčních záležitostech, které jsou během na dlouhou trať. Ale když tyto dlouhodobé projekty nezačneme hned připravovat, tak se je nepodaří nikdy realizovat.

Mám celou řadu nápadů a myšlenek jak zlepšit život v Praze 12. Promítli jsme je do našeho volebního programu a budu je se svým týmem prosazovat. Seznamte se prosím s naším volebním programem a podpořte nás ve volbách. Těším se, že společně vytvoříme podmínky pro lepší život v Praze 12.
 

Komentáře


Minimální euromzda - další šílenost z Bruselu

Nepoučí se a nepoučí. Mnozí sice doufali, že Brexit bude tím, co přinutí Evropskou unii zamyslet se nad svým fungováním a pokusí se o reformu, ale opak je pravdou.

Rozruch po britském referendu ještě ani neutichl a Evropská komise přišla s dalším „báječným“ návrhem. Bohužel nejde o řešení uprchlické krize, nebo teroristické hrozby, ale o další zbytečné nařízení, které naprosto nerespektuje rozdílnost ekonomik a suverenitu jednotlivých členských států. Jde o návrh na povinnou minimální mzdu pro zaměstnance, kteří jsou pracovně vysíláni do jiných zemí. V praxi to znamená, že by například čeští zaměstnanci vyslaní do Německa na služební cestu (nebo např. řidiči kamionů) měli brát alespoň německou minimální mzdu, tedy osm a půl eura na hodinu.

Německo-francouzsk...

Zatlouká Francie poslední hřebíčky do rakve EU?

Když jsme před lety vstupovali do EU, snili jsme, a bylo nám to i slibováno, že budeme moci volně cestovat, pracovat a studovat po celé Evropě. Vždyť přece na volném pohybu osob, zboží, služeb a kapitálu je celá Unie postavena.

A dokoncejsme setoho všeho po několika letech přechodných opatření i dočkali. Dnes sez nás ale opět stávají občané druhé kategorie.Jestliže je cílem Francouzůdestrukce EU a odstranění volného obchodu jako jedné z největších výhod, tak tovzali za správný konec.

O co jde?

V uplynulých dnes jsme totižmohli zaznamenat šikanování českých řidičů kamionů francouzskými a německýmiúřady. Pokutují je zato, že berou příliš nízkou mzdu. Ano, dostanou pokutu,protože berou příliš nízkou mzdu. A ve Francii si na naše řidiče a firmypřichystali i další libů...

Levná nafta jen pro někoho

Všichni, kdo jezdíme autem, známe ten pocit. Snad při každém tankování si v duchu stěžujeme, že by benzín nebo nafta mohla být levnější. A není se čemu divit, vždyť stát si z výsledné ceny vezme více než 62 procent.

Z aktuální ceny okolo 29,- Kč za litr si stát dorozpočtu stáhne prostřednictvím spotřební daně a DPH přibližně 18,- Kč. Kdybytonedělal, mohli bychom tankovat litr za 11,- Kč, resp. za cca 14,- Kč vč. DPH. Panečku, to by se jezdilo.

Výhody jen pro někoho

No a některým se tak skoro i jezdit bude. V rámci další fáze budování agrosocialismu totiž stát chce až 90 % takto vybraných daní vracet zemědělcům v živočišné výrobě (novela zákona o spotřebních daních). Nastává ideální čas pořídit si králíkárnu, nebo si po vzoru Šimka s Grossmanem nastěhovat do bytu ču...